Diyabet Derneği’nden Diyabet Merkezi’ne endokrin uzmanı görevlendirilmesi talebi
Diyabet Derneği, Sağlık Bakanı Hakan Dinçyürek’ten Diyabet Merkezi’ne bir endokrin uzmanı görevlendirmesini talep etti. Diyabet Merkezi Başkanı Zühre Ustaoğlu, Sağlık Bakanı Hakan Dinçyürek ile görüşmelerine ilişkin açıklama yaptı. Dinçyürek ile dün verimli bir toplantı yaptıklarını söyleyen Ustaoğlu, öncelikli olarak Diyabet Merkezi’ne bir endokrin uzmanı görevlendirilmesini talep ettiklerini belirtti. Diyabetlilerin hastanede artık reçete yazdırma ve kan...