Kıbrıs
ABD Dışişleri Bakanı Rubio: İran’la görüşmeler için haftaya yeniden toplanılacak
Kıbrıs Gazetesi
•
24 June 2026, 22:17
1
Paylaş:
ABD ile İran arasında imzalanan mutabakat zaptı sonrası müzakere süreci devam ediyor. İki ülkenin heyetleri geçtiğimiz günlerde İsviçre’de bir araya gelerek ilk kez yüz yüze bir görüşme gerçekleştirdi. Amerikan Fox News kanalının haberine göre, Kuveyt’te bulunan ABD Dışişleri Bakanı Marco Rubio, gündeme ilişkin gazetecilere açıklamalarda bulundu. “29-30 HAZİRAN’DA İKİNCİ GÖRÜŞME OLACAK” Rubio, “Teknik heyetler, 29...