Kıbrıs

Arıklı: Siber Güvenlik Birimi Kurulması için çalışma yapıyoruz

Gündem Kıbrıs 22 June 2026, 13:34
1 0
Paylaş:
Arıklı: Siber Güvenlik Birimi Kurulması için çalışma yapıyoruz
Bayındırlık ve Ulaştırma Bakanı Erhan Arıklı, Cumhuriyet Meclisi Genel Kurulu’nda yaptığı konuşmada son dönemde gündeme gelen siber saldırılara ilişkin değerlendirmelerde bulundu.