Kıbrıs
Beşiktaş GAİN EuroLeague’de mücadele edecek
Haberci
•
28 June 2026, 05:32
3
Paylaş:
Organizasyonun açıklamasında, Beşiktaş ve Paris Basketbol’un bir yıllık “wild card” (özel davet) ile 24 Eylül’de başlayacak 2026-27 Avrupa Ligi sezonunda mücadele edecek 20 takım arasında yer aldığı belirtildi.
Ayrıca yönetim kurulunun, Real Madrid’in 10 yıllık lisansının uzatılmasını onayladığı ifade edildi.
Öte yandan Süper Kupa organizasyonunun ise 18-19 Eylül tarihlerinde başlatılmasına onay verildiği...Beşiktaş GAİN EuroLeague’de mücadele edecekyazısı ilk önceKibris Haberciüzerinde orta