Kıbrıs
Gazimağusa Belediyesi, son beş yılda 600’ü aşkın hayvanı kısırlaştırdı
Gündem Kıbrıs
•
24 June 2026, 18:36
1
Paylaş:
Gazimağusa Belediyesi, son beş yılda 600’ü aşkın köpeği kısırlaştırdı, aynı süreçte 400 köpek rehabilitasyon sürecinden geçirildi ve 350 köpeğin de tedavisi yapıldı.