Kıbrıs

Gazimağusa Belediyesi, son beş yılda 600’ü aşkın hayvanı kısırlaştırdı

Gündem Kıbrıs 24 June 2026, 18:36
1 0
Paylaş:
Gazimağusa Belediyesi, son beş yılda 600’ü aşkın hayvanı kısırlaştırdı
Gazimağusa Belediyesi, son beş yılda 600’ü aşkın köpeği kısırlaştırdı, aynı süreçte 400 köpek rehabilitasyon sürecinden geçirildi ve 350 köpeğin de tedavisi yapıldı.