Kıbrıs
Gazimağusa Belediyesi, son beş yılda 600’ü aşkın hayvanı kısırlaştırdı
Kıbrıs Manşet
•
25 June 2026, 08:04
1
Paylaş:
Gazimağusa Belediyesi, son beş yılda 600’ü aşkın köpeği kısırlaştırdı, aynı süreçte 400 köpek rehabilitasyon sürecinden geçirildi ve 350 köpeğin de tedavisi yapıldı.