Kıbrıs

Gümrük Çalışanları Sendikası: 43 kişilik münhal, 20 kişi olarak açıldı; bu sayılar yetersiz!

Kıbrıs Postası 24 June 2026, 13:07
1 0
Paylaş:
Gümrük Çalışanları Sendikası: 43 kişilik münhal, 20 kişi olarak açıldı; bu sayılar yetersiz!
Gümrük Çalışanları Sendikası, Gümrük Müdürlüğü'nün talep ettiği 43 kişilik münhalin 20 kişi olarak açıldığını belirterek bunun limanlardaki personel ihtiyacını karşılamaktan uzak olduğunu savundu. Sendika, münhal sayılarının artırılmasını ve altyapı yatırımlarının yapılmasını talep ederek aksi halde eylem süreci başlatılacağını açıkladı.