Kıbrıs

Güney’e postayla 8 kilogram uyuşturucu geldi

Kıbrıs Gazetesi 24 June 2026, 12:36
2 0
Paylaş:
Güney’e postayla 8 kilogram uyuşturucu geldi
Rum polisi, 30 yaşındaki Hintli şahsı 8 kilogram opioid sınıfı uyuşturucu ithal etmekten tutukladı. Haravgi gazetesi, bahse konu uyuşturucunun geçen pazartesi posta aracılığıyla geldiğinin tespit edildiğini yazdı. Habere göre Avusturya’dan gelen  “resim boya malzemeleri” menşeli şüpheli pakette yapılan aramada 40 naylon poşette tehlikeli madde olarak addedilen “papaver somniferum”(haşhaş) tohumları ve afyon haşhaşından elde edilen kurutulmuş...