Kıbrıs

İsrail’de ilk kez Ebola şüphesiyle bir kişi karantinaya alındı

Ajans Kıbrıs 20 June 2026, 21:55
3 0
Paylaş:
İsrail’de ilk kez Ebola şüphesiyle bir kişi karantinaya alındı
İsrail Sağlık Bakanlığından yapılan açıklamada, 4 gün önce ateş, baş ağrısı şikayetleriyle Hayfa kentindeki Rambam Hastanesi’ne giden şahsın Ebola şüphesiyle karantinaya alınan ilk vaka olduğu bildirildi. Açıklamada, yapılan testlerin 48 saat içinde sonuçlanacağı ve Ebola şüphesiyle karantinaya alınan şahsın temasta bulunduğu kişilerin tespit edilmesi için filyasyon çalışmalarının başlatıldığı belirtildi. İsrail devlet televizyonu...İsrail’de ilk kez Ebola şüphesiyle bir kişi karantinaya alı