Kıbrıs
Nalbantoğlu Hastanesi’nde bir ilk daha!
Kıbrıs Gazetesi
•
27 June 2026, 11:07
2
Paylaş:
Sağlık Bakanı Dr. Hakan Dinçyürek, Lefkoşa Dr. Burhan Nalbantoğlu Devlet Hastanesi’nde sağlık alanında bir ilke daha imza atıldığını açıkladı. Dinçyürek, hastanede ilk kez iki akciğer kanseri hastasının robotik cerrahi yöntemiyle başarıyla ameliyat edildiğini belirterek, bu gelişmenin ülkede kanser cerrahisi açısından önemli bir dönüm noktası olduğunu söyledi. Robotik cerrahinin hastalara daha az ağrı, daha kısa iyileşme...