Kıbrıs

Pakistan Başbakanı Şerif: ABD ile İran anlaşmaya vardı

Ajans Kıbrıs 15 June 2026, 00:45
12 0
Paylaş:
Pakistan Başbakanı Şerif: ABD ile İran anlaşmaya vardı
Pakistan Başbakanı Şerif, ABD ile İran’ın anlaşmaya vardığını açıkladı. Şerif, “Her iki taraf da Lübnan da dahil olmak üzere tüm askeri operasyonların derhal ve kalıcı olarak sonlandırıldığını ilan etti. Resmi imza töreni 19 Haziran’da İsviçre’de yapılacak.” dedi. 15/06/2026 00:25 © TRT HABER Kaynak : TRT HABERPakistan Başbakanı Şerif: ABD ile İran anlaşmaya vardıyazısı ilk önceAjans Cyprusüzerinde ortaya çıktı.