Kıbrıs
Türkiye U17 Milli Takımı, Dünya Kupası’nda 2’de 2 yaptı
Kıbrıs Gazetesi
•
28 June 2026, 23:31
1
Paylaş:
Basketbol FIBA 17 Yaş Altı Dünya Kupası C Grubu ikinci maçında Türkiye, Slovenya’yı 87-66 mağlup etti. Milliler, Türkiye’nin ev sahipliği yaptığı turnuvada Slovenya ile karşı karşıya geldi. Turkcell Basketbol Gelişim Merkezi’nde oynanan müsabakanın ilk periyodunu 21-18 önde tamamlayan milli takım, soyunma odasına 40-36 üstün gitti. İkinci yarıda farkı açan Türkiye, üçüncü çeyreğini 63-50 önde geçtiği karşılaşmayı 87-66 kazandı. Ay-yıldızlılar,...