Kıbrıs

Yıldırım Köyü çöplüğünde rehabilitasyon çalışmaları başlatıldı

Kıbrıs Gazetesi 24 June 2026, 16:54
1 0
Paylaş:
Yıldırım Köyü çöplüğünde rehabilitasyon çalışmaları başlatıldı
Tarım ve Doğal Kaynaklar Bakanlığı, Yıldırım Köyü çöplüğünde çevresel iyileştirme ve rehabilitasyon çalışmaları başlatıldığını duyurdu. Tarım ve Doğal Kaynaklar Bakanı Hüseyin Çavuş, alanda incelemelerde bulunarak, yetkililerden bilgi aldı. Bakanlık’tan yapılan açıklamaya göre, Orman Dairesi’ne ait iş makineleri sahada temizlik, düzenleme ve atık alanının kontrol altına alınmasına yönelik çalışmalara başladı. Bölgede uzun süredir çevresel risk oluşturan alan...