Kıbrıs

“Yolsuzluklar, usulsüzlükler, peşkeş. Ne varsa hepsini bu hükümet döneminde yaşadık”

Yeni Düzen 25 June 2026, 07:30
1 0
Paylaş:
“Yolsuzluklar, usulsüzlükler, peşkeş. Ne varsa hepsini bu hükümet döneminde yaşadık”
“Yolsuzluklar, usulsüzlükler, peşkeş. Ne varsa hepsini bu hükümet döneminde yaşadık”Kamu-Sen Başkanı Metin Atan, UBP-YDP-DP hükümetinin 5 yıllık dönemini yolsuzluklar, usulsüzlükler ve halkın yaşadığı ekonomik sıkıntılarla geçirdiğini belirterek mevcut anlayışın değişmesi gerektiğini vurguladı.