Kıbrıs

Yıldırım Köyü çöplüğünde rehabilitasyon çalışmaları başlatıldı

Gündem Kıbrıs 24 June 2026, 17:59
1 0
Paylaş:
Yıldırım Köyü çöplüğünde rehabilitasyon çalışmaları başlatıldı
Tarım ve Doğal Kaynaklar Bakanlığı, Yıldırım Köyü çöplüğünde çevresel iyileştirme ve rehabilitasyon çalışmaları başlatıldığını duyurdu. Tarım ve Doğal Kaynaklar Bakanı Hüseyin Çavuş, alanda incelemelerde bulunarak, yetkililerden bilgi aldı.