Kıbrıs
Yıldırım Köyü çöplüğünde rehabilitasyon çalışmaları başlatıldı
Gündem Kıbrıs
•
24 June 2026, 17:59
1
Paylaş:
Tarım ve Doğal Kaynaklar Bakanlığı, Yıldırım Köyü çöplüğünde çevresel iyileştirme ve rehabilitasyon çalışmaları başlatıldığını duyurdu. Tarım ve Doğal Kaynaklar Bakanı Hüseyin Çavuş, alanda incelemelerde bulunarak, yetkililerden bilgi aldı.